
İstanbul’un ev sahipliğinde düzenlenen 2024 Voleybol Kadınlar Balkan Kupası son maçında Galatasaray ile PAOK takımları karşı karşıya geldi.
Burhan Felek Voleybol Salonu’nda oynanan müsabakada kazanan temsilcimiz Galatasaray oldu.
Sarı-kırmızılılar, 25-17, 25-21 ve 25-20’lik setlerle 3-0 kazanarak 3’te 3 yaptı ve şampiyonluğa ulaştı.
GALATASARAY, ÜST ÜSTE İKİNCİ KEZ ŞAMPİYON OLDU
Organizasyonda 2023’ün ardından ikinci kez şampiyonluk ipini göğüsleyen sarı-kırmızılı ekip, CEV Challenge Kupası bileti aldı.
Galatasaray, Avrupa voleybolunun kulüpler düzeyindeki 3 numaralı organizasyonunun ilk turunda AO Thiras (Yunanistan) ile mücadele edecek.








Emre Çalışkan
Editör
Haber Kaynak : ENSONHABER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026
1
Fenerbahçe, Çaykur Rizespor’u deplasmanda mağlup etti
1425 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1188 kez okundu
3
Son dakika haberi: Okan Buruk’tan Yunus Akgün ve Mertens kararı! Osimhen’e yarayacak…
887 kez okundu
4
İsmail Kartal, Jorge Jesus’la karşılaşacak!
830 kez okundu
5
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
818 kez okundu