Bilecik 2. Amatör Lig’de 2024-2025 sezonu heyecanı bugün oynanan maçlarla başlarken, Kınıkspor maçında tribünleri kadınlar doldurdu. Kınıkspor Başkanı dün tribünler dolduran tüm kadınlara teşekkür etti.
Bilecik 2. Amatör B Grubunun ilk haftasında dün Pazaryeri İlçe Stadı’nda Kınıkspor ile Güneşspor karşı karşıya geldi. Tribünlerde erkeklerden çok kadınların yer aldığı müsabakada Kınıkspor’un 4-2 mağlup etti.
Kınıkspor İsmail Korkut Bilecik 2. Amatör Lig’de 2024-2025 sezonuna iyi bir başlangıç yaptıklarını anlatarak, “Dün oynana müsabakada kendi evimizde Güneşspor’u 4-2 yendik. 3 puandan daha çok tribünler dolduran kadınlar bizleri çok sevindirdi. Hepsine ayrı ayrı teşekkür ederek, her hafta maçlarımıza davet ediyorum” dedi.
Günün bir diğer karşılaşmasında Kandillispor ile Bozüyükspor karşı karşıya gelirken, mücadele Bozüyükspor’un 3-2 üstünlüğüyle sonuçlandı. – BİLECİK
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
Doğru emzirme yöntemleri nelerdir, sütün yettiği nasıl anlaşılır?
2084 kez okundu
2
Taylor Swift yeni albüm planları için düğmeye bastığını sosyal medyadan duyurdu!
1658 kez okundu
3
Annelik duygusunun ortak tanımı diyebileceğimiz 10 başlık.
1635 kez okundu
4
Bu kış kombinlere doyacağınız onlarca model ve onlarca detay.
1626 kez okundu
5
Takı ve makyaj uyumuna trend örnekleri sizler için derledik.
1603 kez okundu